четвер, 8 лютого 2024 р.

Метод проєктів на уроках мистецтва

   Метод проектів є одним із провідних засобів перетворення школи навчання на школу життя, оволодіння учнями на­вичками планування власної діяльності, навичками вибору способів та шляхів її здійснення, формування та актуалізації життєвого досвіду учнів.

    Метою методу проектів  на уроках  мистецтва є створення умов, за яких учні самостійно й охоче отримують знання з різних джерел, вчаться користуватися ними (знаннями) для розв'язання нових пізнавальних і практичних завдань; удосконалюють комунікативні вміння, працюючи в різних групах; розвивають дослідницькі вміння та аналітичне мислення. 

  Виконання проекту передбачає зв'яок з реальним життям, незвичайність форми і само­стійність виготовлення, створення матеріалів, що по суті є різними формами документування: анотація, рецензія, анкета, таблиця, опис, фото-, аудіо- або ві-деозвіт, колаж, комікс, сценарій, щоденник, журнал, довідник, резюме, каталог, брошура, альбом, словник, стаття, стінгазета, виставка. Матеріал може подаватися в різних формах: дискусія, огляд, виставка, демонстрування, обговорення, рольова гра, диспут, повідомлення, доповідь, конференція, репортаж, драматизація.

     
   Результати проектів повинні бути матеріальними, тобто відповідно оформленими – виставка робіт, альбом, макет тощо. Дуже важливо організувати роботу над проектом, створивши максимально сприятливі умови для розкриття і виявлення творчого потенціалу учнів.
 
  Тематика може стосуватися будь-якого питання навчальної програми з метою поглиблення знань окремих учнів із цього питання, диференціювання процесу навчання з урахуванням навчальної ситуації, зацікавленості учнів.

10 клас тема проєкту "Латино- американські танці". 

Учні використовували :
- чек-лист;
- ШІ для створення презентацій - сервіс GAMMA;
 - онлайн генератор QR кодів;
- створювали  ілюстрацію застосовуючи вітражну техніку.




Використані ресурси:

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.