Використання художньо -педагогічної драматургії.
Конструювання уроку мистецтва за методом художньо-педагогічної
драматургії допоможе зробити навчальний процес емоційно насиченим, цілісним і
захопливим. Цей метод дозволяє вчителю не просто передавати знання, а створювати
художньо-педагогічну подію у якій учні стають активними співтворцями.
Основні цілі такого підходу:
- Пробудити емоційний відгук і занурити учнів у художній контекст теми.
- Створити логічну та образну цілісністьуроку — від зав’язки до розв’язки, як у справжній драматургії.
- Розвивати творче мислення і здатність до художнього переживання.
- Залучити учнів до співтворчості— через рольові ситуації, художні діалоги, імпровізації.
- Формувати ціннісне ставленнядо мистецтва й світу, а не лише знання про нього.
Інакше кажучи, цей метод допомагає зробити урок не просто інформаційним, а життєво значущим, естетично й духовно наповненим досвідом.



Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.