Ефективне впровадження STEM-освіти передбачає використання
нетрадиційних методик та стратегій, застосування креативних і гнучких підходів
до стилів викладання, які дозволять учням отримати максимальну користь від
навчання. І, звісно, постійний пошук нових прийомів, які надихнуть школярів на нові досягнення.
В основу унікальної освітньої методики STEM покладено комплексне одночасне вивчення декількох навчальних дисциплін. Тобто за 45 хвилин роботи учні опановують нові знання з математики, фізики, природничих наук та вчаться їх реалізовувати на практиці.
Якщо коротко структурувати, методика STEM має такий вигляд:
1.Формування проблеми.
2.Практичні дії учнів щодо розв'язання завдання (проблеми), яка основана на реальному житті.
3.Аналіз результатів.
В основу унікальної освітньої методики STEM покладено комплексне одночасне вивчення декількох навчальних дисциплін. Тобто за 45 хвилин роботи учні опановують нові знання з математики, фізики, природничих наук та вчаться їх реалізовувати на практиці.
Якщо коротко структурувати, методика STEM має такий вигляд:
1.Формування проблеми.
2.Практичні дії учнів щодо розв'язання завдання (проблеми), яка основана на реальному житті.
3.Аналіз результатів.
STEM- урок в 11 класі
до теми " Мистецтво європейського культурного регіону"
створення копії скульптури А.Джакометті " Крокуюча людина".
Етапи реалізації:
1 етап
1.1Аналіз скульптури:
-матеріал;
-фактура;
-постать
1.2 Вибір матеріалу для копії. Найбільше підходить фольга за схожістю фактури, доступністю, добре тримає форму, легко гнеться.
2 етап
2.1 Копія - точне відтворення чого-небудь, що цілком
відповідає оригіналові. Копія у мистецтві — точне
відтворення оригінального (наявного у єдиному зразку) твору мистецтва з метою розкриття
авторських композиційних засобів, художньої манери та його художньої техніки.
Висота скульптури 183 см. Копію потрібно виконати в масштабі 1:9
Маштабування 1:9(означення, властивості подібних
фігур-дві фігури називаються подібними, якщо вони переводяться одна в одну
перетворенням подібності. Подібність фігур, як і подібність трикутників,
позначають спеціальним знаком. Запис F
F1 читається як
«фігура F подібна фігурі F1») 183: 9=20,33см
Отже розмір копії =20 см
2.2 Визначити довжину кроку. Онлайн калькулятор
довжини кроку https://wpcalc.com/dlina-shaga/
Вибрати в програмі стать(чол), ріст в см.(183) і натиснути "обчислити".
Ширина кроку копії має становити 7,5 см.
3 етап Розробка ескізу і виконання копії.
3.1Визначення пропорції тіла. Розмітка (ідеальний чоловічий зріст = 8 голів) була
встановлена ще з часів Ренесансу, як ідеал людської фігури.
Під час STEAM-уроку в центрі уваги знаходиться не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити. Використані такі предмети: природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics).
Немає коментарів:
Дописати коментар