STEАM-підхід виховує гнучке екологічне, критичне та практично
орієнтоване мислення. Завдяки таким урокам діти розуміють, як
застосовуватимуть ті чи інші знання в різних життєвих ситуаціях. За методикою STEАM у центрі уваги –
практичне завдання чи проблема. Учні вчаться знаходити
рішення не в теорії, а безпосередньо на практиці, шляхом спроб і помилок.
Розробляючи моделі, створюючи проекти, діти аналізують інформацію, співвідносять її з наявним досвідом і знаннями. Це формує в них упевненість у власних силах, переконаність у тому, що вони зможуть за необхідності вирішити складні проблеми.
Основою STEAM-освіти є проєктна діяльність і застосування методики дизайн-мислення. Дизайн-мислення це процес, що сприяє пошуку різних неординарних рішень, які можна застосувати в будь-якій життєвій сфері. А рішення ґрунтуються на творчому процесі. Дизайн-мислення здебільшого передбачає не аналітичний, а творчий спосіб вирішення завдань.
Розробляючи моделі, створюючи проекти, діти аналізують інформацію, співвідносять її з наявним досвідом і знаннями. Це формує в них упевненість у власних силах, переконаність у тому, що вони зможуть за необхідності вирішити складні проблеми.
Основою STEAM-освіти є проєктна діяльність і застосування методики дизайн-мислення. Дизайн-мислення це процес, що сприяє пошуку різних неординарних рішень, які можна застосувати в будь-якій життєвій сфері. А рішення ґрунтуються на творчому процесі. Дизайн-мислення здебільшого передбачає не аналітичний, а творчий спосіб вирішення завдань.
Мистецтво через призму фізики. STEAM урок «Балансуючий клоун», НУШ 5 клас Мистецтво, тема «Цирк- мистецтво сповнене радості».
STEAM урок « Балансуючий
птах». НУШ 6 клас мистецтво тема «Анімалістичний
жанр». Іграшка для розвитку почуття рівноваги "Балансуючий
птах"
STEAM
урок « Пташечка». НУШ, Мистецтво, тема «Анімалістичний жанр».
Механічна іграшка.
STEAM
урок «Механічні коливання і хвилі. Звук. Келихи, що
співають».7 клас музичне мистецтво тема
«Сучасна музика. Стилі та напрямки. Скляна гармоніка»
Немає коментарів:
Дописати коментар